torsdag 1 april 2010

Påsk.

Den senaste veckan har jag spenderat på min prakikplats,vid spisen och i sägen. Har varit så trött när jag kommit hem och hundarna har varit hos svärmor så när jag kommit hem så har det bara varit att ställa sig och göra matlådor till dagen där på. När sambon och hundarna sen tagit sig hem har jag oftast redan slummrat till i soffan. Praktiken är givande och jag är glad att jag hamnat med så trevliga personer. I påsk så har vi inte jätte mycket inplanerat utan tar dagarna som de kommer, rätt skönt det med. Imorgon är vi bjudna på påsklunch hos mina svärföräldrar och sen blir det nog en ordentlig stund med hundarna ute om vädret tillåter. På lördag så blir det nog att umgås med trevliga vänner eller kanske till och med ta sig en tur till NöjesPumpen i södra vi, det får vi se efter status. Nu kommer att dieten få stanna av lite då jag vill kunna unna m ig nått gott i påsk. I övrigt mår jag väldigt bra av att skippa kolhydrater i mängder och hittar alternativ till det mesta. Snart ska jag börja att göra iordning dagens middag i form av tacos tills sambon kommer hem och är lika hungrig som mig. Hoppas att ni alla får en fin påsk och att ni äter en lagom mängd av godis! //Skaisan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar