torsdag 6 maj 2010

Början på resten av mit liv...

Nu har vi äntligen börjat att komma iordning i den nya lägenheten. Hundarna trivs och jag och sambon kan nog inte tänka oss ett bättre boende efter den situation vi lever i idag. Jag har lite smått börjat att göra iordning på uteplateserna och i rabatterna men det finns fortfarande mycket kvar att göra till sommaren. Igår var vi och hämtade den beställda soffan så nu får vi plats riktigt många i vardagsrummet. Vi passade på att köpa en 47" lcd-tv så nu kan det bli fina filmkvällar i höstmörkret. Men dit är det ju långt kvar till. Först ska vi ha en hel härlig grillsäsong och årets bästa väder.
Nu har jag gjort klart min praktik på kvinnokliniken och har återgått till studierna på hemmaplan. Än så länge går det faktiskt bra och jag kom in i det lika snabbt igen. Jag blev antagen till universitetskursen som jag tänkte läsa i sommar, så nu är det klart att det blir 100% studier även de veckor jag är ledig ifrån Umeå. Nu när vi är färdigflyttade så ska jag se till att lägga ut lite nya bilder allt efter som, och uppdatera lite vad som händer och sker här hemma.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar