tisdag 11 maj 2010

Våren springer fram, jag cyklar.

Oj oj oj vad tiden går fort! Jag har nog aldrig tidigare varit med om att tiden har gått så här fort.
I vintras bokade jag en tid men en studievägledare i Kisa för att kunna läsa två extra kurser i sommar som sysselsättning. Idag ska jag dit..
Jag har kommit långt med praktikarbetena så jag sitter mest och fixar och trixar med meningsuppbyggnad och källhänvisnaingar så att allt hamnar rätt.
Har börjat lite smått att leta reda på litteraturen till sommarkurserna, som blir : personaladministration, organisation och ledarskap, samt en litteraturkurs i chick lit.

Igår tog jag oceanen och åkte in för ett spinningpass med favoritinstruktören. Jag tror att hon har blivit medveten om att det snart är bikini-säsong för hon körde inte lite med oss. Fullt motstånd och sen backe upp och backe ner. När jag gick ut ifrån salen var linnet genomblött och huden lyste igenom. Trotts pinan att ta sig igenom passet kunde jag senare konstatera att jag troligen är i mitt livs form. Jag överlevde ju??

Imorgon ska jag till vetrinären med hundarna som ska få lite vaccinationer och Märtha ska få gå på en hälsokontroll nu när hon börjar bli till åren. På torsdag är det ledigt och vi har faktiskt inte så stora planer mer än att vi båda är lite sugna på att se Avatar och om det är uppehåll så får det nog bli trädgårdsarbete hela dagen för det kan behövas.
Nu ska jag laga lite lchf-lunch, sen blir det som sagt Kise nån timme.

//Skaisan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar