onsdag 5 januari 2011

... och renoveringen går framåt!

Nu är 2010 över och man kan se mot 2011 med spänning och förväntan. Jag gör det iallafall. För mig så är 2011 mitt examens år från Umeå universitet. Jag kommer förhoppningsvis få ett jobb och jag kommer att möta många nya spännande människor. Därav så ser jag mycket positivt mot 2011.

Något annat som är possitivt är att jag börjar närma mig färdigställande av min klädkammare. Nu är den tapetserad och de sista detaljerna är på väg upp. Sen ska bara alla kläder in. Igår var jag och en vän på stan för att köpa lite sista grejer. Bland annat en kedja som ska sitta i krokar i taket och hålla upp en stång med kläder. När jag kom hem upptäckte jag att hålen i kedjan var för små och kan inte hängas på krokarna. Det får bli att besöka järnboa och se om de har länk som är lite grövre. Nedan kommer några bilder...


Nu har alltså ljuskronan kommit upp, tapet, hyllor och det hemska gråa röret är inklätt i svart tyg. Det som återstår är att få upp klädhängaren i taket och så få in alla skor och kläder i en bra ordning. Mer bilder kommer då, och jag kommer även lägga ut före och efter bilder så ska vi se om det blev någe bättre...
Tro, hopp och kärlek.

1 kommentar: