onsdag 22 september 2010

Glosplugg och höstpromenader.

Jag sitter fortfarande och tragglar glosa efter glosa. På fredag när detta moment är klart så är det bara 8 moment kvar till tentan den 5/11. Den här veckan har även förgyllts med några föreläsningar som har varit till stor hjälp för inlärningen, men det är fortfarande en bit kvar.


Så här kan det se ut vid föreläsning eller inspelning av en ljudfil.
Jag får även hjälp under mina timmar med plugget, detta i form av mina underbara hundar.

I övrigt så har jag fortfarande extrem träningsvärk sedan jag var på box i måndags. Igår försökte jag att hämma träningsvärken med ett ordentligt yoga-pass, men det spänner fortfarande både lite här och lite där. Imorgon ska jag iaf in till staden och försöka att mjuka upp lite av det spända med hjälp av ett pass Afro (Afrikansk dans). Något jag är förvånad över är hur duktig jag har varit på att gå promenader den sista tiden. Både med vänner och själv med hunden, och då kanske mer i vovvens träningssyfte att gå i koppel men iaf. Fler fina höstdagar kommer definitivt att leda till fler härliga promenader, vilket är nödvändigt mellan alla gloslistor och föreläsningar.
Jag hoppas att ni håller er lite friska där ute och ta för guds skull inte av er bara för att det känns varmt. Jag har blivit av med min förkylning och hoppas på att hålla mig vän med bacillerna ett tag nu.
Tro & Hopp & Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar