lördag 2 oktober 2010

Klädkammarrenovering!

Om 9 dagar börjar älgjakten.. det betyder att jag helt plötsligt får massa mer tid då jag tvingas underhålla mig själv. Den kursen jag läser nu är strukturerad så att det går att ta helg och man måste nästan vara ledig på helgen för att orka med allt glosplugg i veckorna.
Idag tog jag och min kära väninna en tur till den stora staden nära vår by. Dels för att titta, kanske göra något ärende och för att ta en tur till min mor.
Detta resulterade i startskottet för min klädkammares renovering. Imorgon ska jag åka till far och hämta spackel och hjälpmedel och ikväll har jag gjort iordning en tillfällig garderob och imorgon får det sista tömmas innan det är dax att börja spackla helt enkelt. Nedan följer några smakprov på hur det ser ut nu, och när jag gjort något nytt så kommer detta att presenteras på denna sida. Jag är INTE händig men jag ska försöka att bli.....






Jag hoppas att ni alla har/får en fin helg och att ni kan njuta av lite pyssel eller mys när vädret är allt annat än lockande och jobb och skola måste glömmas bort!
Tro, Hopp & Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar