fredag 8 oktober 2010

Mamma Mia!!

Usch, vilket väder & usch vilken vecka.
Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort. Jag vet att jag tänkte i onsdags att "jaha, då var den här veckan också slut". Tiden går i ett rasande tempo, och skolan rullar på i någon slags vardagsrutin. Nu har jag arbetat mig igenom 5 av 8 moment i medicinska terminologikursen och jag ser bara hur examen och ovishet närmar sig. Men om allt bara går väl sen så är det ju faktiskt väldigt härligt att ha en universitetsexamen innan man har fyllt 22.

Ikväll bär det av till staden för en underhållande kväll med Mamma Mia! Älgjakten börjar ju på måndag här nere i söder så det är bäst att passa på att dra med sambon för sen ser man inte röken av honom förens i vår. Sen måste man ju passa på när evangemangen kommer till staden.

(bilden är lånad från:www.staceys-coaches.co.uk)



Senare i helgen så ska jag spackla i min klädkammare så att det hinner torka så jag sen kan börja måla där inne. Bilder kommer på detta.

Tro,Hopp & Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar