tisdag 19 oktober 2010

Renovering...

Ja, renoveringen av min klädkammare går sakta men säkert framåt. Nu är det spacklat och torkat så nu ska det slipas och målas som nästa steg.

Nu ska det målas vitt och sen ska jag klä in det fula röret i tyg och skapa en speciell kreation där... Mest av allt längtar jag tills min underbara ljuskrona får komma upp och tills jag hittat ett bra sätt att "möblera" för bästa effekt och för att få plats med alla mina kläder utan att det blir för trångt..... Ett härligt projekt som jag utför långsamt för att hinna med att fundera och inte göra förhastade val då detta kommer att bli min stolthet i våran lägenhet som jag älskar på alla sätt!

Jag hoppas att ni har det bra där ute i rusket, vissa av er kanske till och med har sett årets första snö? Det sägs att den första snön här kommer natten till torsdag så vi väntar med spänning för att den första täcket falla över taken.

Tro hopp & kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar