söndag 31 oktober 2010

Fortsättningen på klädkammarrenoveringen.

Denna helg har jag slipat och målat i klädkammaren, är endast ett lager vitt kvar som ska på imorgon, sen är det planering av tapetsering som gäller där inne.

(jämför med tidigare bilder!! )

I övrigt så har jag spenderat lite tid hos svärmor och passat på att lägga lite spår med Märtha när Rickard har varit i skogen med Wilja. Jag har även gjort iordning sockerlådan som jag hittade på pappas vind. Dammade av den lite bara sen fyllde upp med lite flaskor, ett kort och prydde med en ny blomma. Detta hörn har tidigare stått tomt så det var trevligt att kunna fylla ut med ett dekorativt litet "prydnadsskåp".

Nästa vecka är det tentaplugg som gäller för mig och det är med blandade känslor man går in i slutveckan. Det ska bli skönt att avsluta en kurs men det är samtigt press på att prestera på tentan. Jag ska repetera i lagom mängd och sen får jag helt enkelt lita på magkänslan och hoppas på att lita har satt sig i märgen! Vill önska er en trevlig vecka!

Tro, hopp & kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar